تقدیم به کسی که خودش میداند دنیای من است...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

زود قضاوت کردی...

 

درمورد کسی که یک زمانی تو را دنیای خویش میدانست

 

  زود قضاوت کردی...

 

عشقم به تو بی نهایت بود

 

دلتنگیم برای تو بیش از حد بود

 

اما تو...

 

زود قضاوت کردی...

 

دوستدارت بودم اما دوست داشتن را ازمن گرفتی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

daniyal
ساعت14:15---16 دی 1392
elahi kesi k mikhad bet khiyanat kone goor b goor beshe o bemireeeeeeeee

قصه دلها
ساعت20:16---15 دی 1392
کاش من اونقدر خوب بودم ک لایق دردو دلت بودم ببخشید واسه کمبودام اجی گلیم
عزیزدل آبجی من کمبود تو را دارم بمن اتهام خیانت زده کسی که دنیام بوده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,ساعت 19:3 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت